tabung kereta :)

Wednesday, November 10, 2010

En Geog bin Rafi

11/11/10 - 11.30 pagi

Assalamulaikum WBT~

hmmm....
mengakhiri paper major Geografi Persekitaran dengan senyuman. senyum kerana?? keliru..susah.soalan yang susah.=( apa lah yang saya belajar selama satu sem ni. pengajaran dari pensyarah sudah baik, cara pembelajaran saya yang salah, mungkin =) tidak mengapa lah. bak kata pepatah, yang sudah jangan dikenang...(yo iyo lah tuu....)

Oh En Geog bin Rafi~

melukis carta pai tanpa jangka sudut atau peralatan lain yang boleh digunakan untuk menekap amatlah menyeksakan. mahu sahaja terburai ketawa sorang-sorang bila tengok carta pai sendiri atas kertas...PAI?? dah macam nasi lemak dah 'carta pai' saya...maaf ye En.Salis...=) tidak terlintas pula nak bawa jangka lukis. dan saya yakin, kawan-kawan yang lain pun berkongsi nasib yang sama dengan saya...ahaks!

satu lagi paper terakhir Isnin nanti. paper minor.PJ. agak menyeksakan jiwa apabila berada dalam satu sistem pendidikan yang BERORIENTASIKAN PEPERIKSAAN. tapi itulah hakikat sistem pendidikan kita. anda mahu pendidikan?? anda wajib tempuhi peperiksaan......=)

p/s ::: enjoy jap sementara menunggu paper PJ 3 hari lagi =)

1 comment:

Wahidah Shukri said...

dengan ini saya isytiharkan bahawa budak2 ks dah merdeka
mwahhahahahahhh..ha..haaa.... ;___;
payah gila soalan tadi :/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tabung kereta :)

Daisypath Happy Birthday tickers