tabung kereta :)

Thursday, February 17, 2011

Majlis Pelancaran Majalah Mengkuang Edisi Ke-8, 2010

Assalamualaikum...
subhanallah. alhamdulillah. allahuakbar.

Alhamdulillah. selesai sudah Majlis Pelancaran Majalah Mengkuang Edisi Ke-8, 2010 pada 14hb Februari, Isnin yang lalu. syukur dirafaqkan ke hadratNya kerana dengan limpah izinNya, kami sayap-sayap redaksi dapat menyudahkan misi kami ini dengan sempurnanya.

sebagai salah seorang sidang redaksi yang sudah dua tahun berturut-turut terlibat dalam pembikinan majalah istimewa ini, jauh di sudut hati saya mahu melahirkan perasaan yang amat terharu dengan kepercayaan dan komitmen yang diberikan semua ahli-ahli Biro Penerbitan khususnya Saudara Sahrullail, iaitu Ketua Biro kami.



banner iklan Majlis Pelancaran


di sekolah dulu, saya tidak pernah mempunyai pengalaman sebagai sidang redaksi. malah tidak pernah diberi peluang untuk menyertai kumpulan dalam pembikinan majalah sekolah. di sekolah dulu, student yang rapat dengan cikgu-cikgu IT boleh la join sidang redaksi, lepas tu pilih 'geng-geng' mereka untuk cukupkan ahli-ahli editor. tidak adil bukan? tapi, tidak mengapa lah...benda sudah lepas...=)

berlainan di maktab.
selepas agak 'kecewa' dengan sekolah, kini saya sangat berpuas hati atas penglibatan saya dalam pembikinan dua Majalah Mengkuang, iaitu Edisi 7 dan 8. terlalu banyak pengetahuan dan pengalaman berharga dapat saya kutip sepanjang pendokumentasian majalah ini. dari sekecil-kecil benda, sehinggalah akhirnya.

diberi kepercayaan penuh oleh Ketua Biro dan para AJK untuk menyandang jawatan PS/U, ternyata kerja-kerja menyiapkan senaskah majalah bukanlah semudah membelek halaman demi halaman, namun memerlukan komitmen dan pengorbanan yang cukup besar. dan hasil Mengkuang pada tahun ini amat memuaskan hati kami, Sidang Redaksi sekalian. Alhamdulillah =)


antara sisipan kandungan Mengkuang yang bertemakan Nostalgia



Setinggi-tinggi ucapan terima kasih dan tahniah buat Shah selaku Ketua Editor, sayap-sayap redaksi atas segala penat jerih yang dicurahkan buat Mengkuang Edisi Ke-8. dan penghargaan terima kasih buat seluruh warga IPGKTB atas sokongan dan doa kalian. semoga Majalah istimewa ini akan terus berkesinambungan pada masa hadapan. InsyaALLAH.


sebahagian daripada Sidang Redaksi Mengkuang Edisi Ke-8, 2010.
::edited by Nik. credit to him.

Wassalam. =)

5 comments:

skieyn said...

syabas adik.. jadi pengalaman ni panduan utk hari2 sterusnya

Anonymous said...

Taniah ps/u...hehehe
pas neyh leyh truskan mngkuang edisi ke-9 k.... :)

Unknown said...

tahniah...

bukan. sesiapa said...

k.skieyn:: tenkiu akak..insyaALLAH...ameen...=)

anonymous:: tme kash...uishh...besar benar amanah tu...huhu...

azril::tenkiu...=)

umay said...

c0ngrats..wt kelik la nt..nk tgk..hee=p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tabung kereta :)

Daisypath Happy Birthday tickers