tabung kereta :)

Monday, October 15, 2012

Benarlah. Sabar itu indah :)

Assalamualaikum.


dulu, dulu dulu.
saya seorang yang sangat cepat melenting. ada sahaja yang tidak kena pasti bising bising. marah marah dengan hati kering. tapi syukur lah tidak pernah lagi ada benda terpelanting HEHE.


bukan saya tidak sedar tentang sikap diri sendiri yang satu ini. mungkin terlalu keras kepala dan penting diri. bukan juga tidak berusaha untuk menjauhi. tapi sukar dibendung bila emosi menguasai hati. HMM


sekarang. ya sekarang.
saya rasa semakin matang. seseorang mengajar saya tentang erti sabar dan bertenang. meskipun bukan senang, tapi tidak salah beruasaha dan mencuba sebelum menang. KAN?


terima kasih dia. ya dia.
kerana sanggup bersabar dengan karenah saya.

terima kasih dia. ya dia.
kerana mampu senyum walau perangai saya semasam cuka.

terima kasih dia. ya dia.
kerana ada bersama menyumbang bahagia.



Wassalam :)




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tabung kereta :)

Daisypath Happy Birthday tickers