tabung kereta :)

Friday, January 14, 2011

epal hijau

14012011~
assalamualaikum w.b.t~

al-fatihah buat sahabat yang disayangi, Allahyarham Ahmad Syamil bin Haji Basri.
genap tiga bulan meninggalkan dunia yang sementara, menuju akhirat yang kekal abadi. syahdu dan sayu hati ini mengenangkan arwah. tabah nursufi. TABAH!



epal hijau. *senyum.
apa sangat lah yang mahu diceritakan tentang epal hijau.
tapi, saya terlalu banyak untuk diceritakan tentang EPAL HIJAU saya. *senyum lagi. =)

epal hijau saya bukan sekadar epal hijau ya.
ianya istimewa. correction. sangat istimewa~

epal hijau yang menyerikan hari-hari saya seperti segar warnanya.
epal hijau yang mendamaikan hati saya dengan fizikalnya.
epal hijau yang memahami saya dengan kelembutannya.
mahu sahaja saya membawanya ke mana sahaja saya pergi. mahu sahaja bercakap-cakap dengannya setiap masa. bercerita dan bergelak tawa.

tapi, ia hanya epal hijau.
yang hanya mampu dilihat.meski dari jauh.
epal hijau dihatiku...=)
suka.suka.suka.

epal hijau, saya dihati awak juga tak?
tp...awak ada hati ke?huhu
*senyum.
*senyum lagi.

ok stop. sudah banyak sangat senyum sorang-sorang.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tabung kereta :)

Daisypath Happy Birthday tickers