tabung kereta :)

Friday, September 9, 2011

just to stay strong

Assalamualaikum


Dulu saya ceria dalam hari. kini saya penanggung sepi.
Dulu saya gigih menanti suka. kini saya lelah mengaut duka.
Dulu saya petik senyum indah. kini hanya bayangan dan berhati gundah.
Dulu saya ukir sinar dan harapan. kini hanya menanti tanpa jawapan.



Tapi saya tahu, saya harus tabah. kerna 'hujan itu akan berhenti sebelum bah'.
saya harus kuat. kerna saya yakin tiada sakit tanpa ubat.
saya harus tahu, Allah akan bagi apa yang kita mahu.
dan saya harus sedar, duka ini akan beredar.



Hidup ini terlalu singkat untuk mengenang perkara yang sia-sia.


Allah. give me strength. Just to Stay Strong :')

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tabung kereta :)

Daisypath Happy Birthday tickers